|
Головна » 2017 » Квітень » 14 » Особистісно орієнтований підхід та диференціація реабілітаційних процесів в організації навчання учнів з особливими освітніми потребами
01:18 Особистісно орієнтований підхід та диференціація реабілітаційних процесів в організації навчання учнів з особливими освітніми потребами |
11 квітня 2017 року педагоги, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, взяли участь у науково-практичному семінарі «Особистісно орієнтований підхід та диференціація реабілітаційних процесів в організації навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі», який проходив на базі Білоцерківської загальноосвітньої школи № 20. Учителі району відвідали уроки в інклюзивних класах, де навчаються діти з особливими освітніми потребами, обмінялися досвідом з колегами. На семінарі розглядались питання забезпечення якості освіти дітей з особливостями психофізичного розвитку, психологічних особливостей включення дітей з аутистичними порушеннями в клас із інклюзивною формою навчання, компетентної взаємодії фахівців з батьками дітей з аутизмом/ДЦП, науково-методичного забезпечення та методики викладання навчальних предметів для дітей з особливими освітніми потребами.
|
Категорія: Актуально... |
Переглядів: 447 |
Додав: Аdmin
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|