|
Головна » 2013 » Жовтень » 29 » «Оновлення змісту освіти в умовах освітнього округу»
22:41 «Оновлення змісту освіти в умовах освітнього округу» |
29 жовтня 2013 року на базі Узинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Білоцерківського району відбулося перше засідання педагогічної ради Узинського освітнього округу за темою «Оновлення змісту освіти в умовах освітнього округу» . На порядок денний були винесені наступні питання:
1. Профорієнтаційна робота та профільні програми навчальних закладів-учасників округу.
2. Освітнє середовище за вибором учня. Індивідуальні профільні маршрути.
3. Інформатизація навчального процесу в рамках освітнього округу: стан та перспективи. 4. Способи оцінювання в умовах профільного навчання. Карта індивідуальної оцінки діяльності учня. У обговорення взяли участь представники шкіл учні, яких відвідують заняття, організовані в освітньому окрузі, з метою профорієнтаційної роботи, підготовки до ЗНО та вступу до вищих навчальних закладів.
Рішення педради Узинського освітнього округу
1. Проводити профорієнтаційну роботу з учнями у навчальних закладах-учасниках Узинського освітнього округу, починаючи з початкової ланки, узявши до уваги Концепцію державної системи професійної орієнтації населення, затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 17 вересня 2008 р. №842, Положення про професійну орієнтацію молоді, що навчається, Концепцію профільного навчання у старшій школі, інші документи . 2. На засіданнях педагогічних рад закладів розглянути стан та перспективи профорієнтаційної роботи з метою розробки ефективних профорієнтаційних проектів (програм) навчальних закладів (протягом року). 3. Провести вивчення освітніх запитів учнів 9-х класів та подати попередні списки учнів за профілями навчання на 2014-2015 н.р. у відділ освіти (до 01.05.2014). 4. Забезпечити орієнтацію методів, засобів, прийомів і форм організації навчального процесу в освітньому окрузі на особистість учня, врахування його пізнавальних можливостей, особистісного досвіду та підготовку до успішної здачі ЗНО (постійно) 5. Формувати суб’єкт – суб’єктні відносини у процесі навчання (постійно). 6. Створювати дидактичні комплекси, які надають учням можливість вибору організації власного процесу учіння (протягом року). 7. Ефективно використовувати можливості матеріально-технічної бази (бібліотек, комп’ютерних класів, навчальних кабінетів) освітнього округу для створення особистісно орієнтованого освітнього середовища (постійно).
8. Застосовувати різні форми оцінювання знань учнів з метою виявлення їх особистісного зростання, враховуючи доцільність цих форм на різних етапах роботи з учнями (постійно).
|
Категорія: Актуально... |
Переглядів: 539 |
Додав: Admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|