Учнівське самоврядування – атмосфера творчості та взаєморозуміння
Що таке лідер? Знає мабуть кожен громадянин. Але чи кожен розуміє поняття «лідер»? Бо лідер – це насамперед той, хто може вести за собою інших, створювати організації, робити значний вплив в просвітницькій діяльності серед учнів. Лідери приймають активну участь у масовому житті школи, а деякі старанні й талановиті учні виходять на рівень міста, району і навіть області. Це свідчить про те, що кожна дитина, навіть в юному віці може проявити себе на досить професійному рівні.
Звісно, щоб стати лідером недостатньо шкільних знань, треба отримати певний досвід роботи переданий від кваліфікованих викладачів.
Чому в одних навчальних закладах учнівське самоврядування існує формально, а в інших – створює атмосферу творчості і взаєморозуміння? Це визначається насамперед тим, до чого прагнуть, започатковуючи учнівське самоврядування адміністрація закладу, його педагоги та вихованці, які залучені до цього процесу.
На основі цього у Будинку школяра створений гурток «Лідер», який працює над розвитком лідерських якостей в учнів та удосконаленням системи самоврядування Білоцерківського району.
Учнівське самоврядування – добровільна організація учнів навчального закладу, яка забезпечує право і надає можливість в межах Статуту здійснювати регулювання і управління справами, які належать до їхньої компетенції та в інтересах учнів навчального закладу.
Учнівське самоврядування здійснює свою діяльність у співробітництві з адміністрацією школи та колективом вчителів, а також з батьківським комітетом.
Самоврядування Білоцерківського районного Будинку творчості - це дитяча організація "Района рада дітей Білоцерківщини”, яка об’єднує лідерів усіх шкіл району. До складу Ради входить чотири комісії: комісія "Малюк", комісія "Турбота", комісія з питань преси та інформації та комісія з питань культури та дозвілля.
Завдання учнівського самоврядування:
- розвиток дитячого самоврядування у навчальних закладах Білоцерківщини;
- стимулювання громадської активності вихованців;
- формування активної життєвої концепції, життєвого кредо, планів та програм;
- орієнтація на особистість, її творчий розвиток, духовне і моральне збагачення;
- гармонізація міжособистісних стосунків.
- підготовка нового покоління кадрів системи державного керування й місцевого самоврядування.
Для активного виконання цих завдань використовуються колективні творчі справи.
Використання КТС в діяльності Районної ради дівтей спрямоване на:
- підвищення громадської самосвідомості;
- прагнення до соціальної творчості, активізації та розвитку дитячого самоврядування через використання технології КТС, через використання ситуації успіху, через самостійну підготовку дозвіллєвих програм, проектів, творчу діяльність;
Основними принципами виховного процесу через КТС є: гуманізм, демократизм, толерантність, ініціативність, гармонізація, індивідуальність, системність і послідовність, зв’язок з життям.