Методичні рекомендації
П А М ’ Я Т К А
вивчення стану учнівського самоврядування в школі
1) Портфоліо:
-
- Модель учнівського самоврядування.
- Статут.
- Угода про співпрацю.
- Гімн або девіз (пісня якщо є).
- Структура, координатори-педагоги.
- План роботи учнівського самоврядування.
- Скринька цікавих справ (сценарії, методичні поради, цікаві форми роботи).
- Звіт про пророблену роботу (за семестр).
2) Школа активу (відповідальний, форми роботи, план)
3) Бесіда з активом.
4) Проблемні питання (якщо є).
Пам'ятка педагогу-раднику
- Педагог-радник є союзником учнів у найскладніших ситуаціях.
- Педагога-радника обирає учнівське самоврядування з числа вчителів,
які бажають опікуватися роботою органів учнівського самоврядування.
- Педагог-радник грамотно і мудро керує діяльністю органів учнівського
самоврядування, рекомендує суспільно вагомі й цікаві колективні справи,
сприяє залученню до роботи органів самоврядування якомога більше учнів.
- На ідеях педагогіки співробітництва будує взаємини між органами самоврядування, колективом учнів, педагогами і батьками.
- Організовує постійний контроль за виконанням єдиних педагогічних вимог учнями.
|