При оформленні соціальних паспортів просимо звернути увагу на таке:
- оформлення соцпаспорту проводиться після звірки даних із тими, якими володіє сільська рада (сироти, неповні сім’ї, багатодітні), районна лікарня (інваліди), кримінальна міліція (облік), служби (сироти), інтернатні заклади (в які влаштовувались діти з ваших мікрорайонів), потрібно враховувати наявність посвідчень та довідок, які мають діти, тощо.
Звертаємо увагу на заповнення усіх граф, а також на те, що до цього кожен класний керівник повинен провести звірку з минулим роком, зробити соціальний паспорт свого класу, і лише потім зводяться дані по закладу.
Дані, які вводяться до соціального паспорту, повинні бути єдиними, однаковими у спеціалістів відділу освіти, методиста РМК.
На кожному документі повинен бути штамп та вихідний №, підпис директора та печать.
Директор несе персональну відповідальність за достовірність внесених даних.