П А М ’ Я Т К А
вивчення стану учнівського самоврядування в школі
1) Портфоліо:
-
- Модель учнівського самоврядування.
- Статут.
- Угода про співпрацю.
- Гімн або девіз (пісня якщо є).
- Структура, координатори-педагоги.
- План роботи учнівського самоврядування.
- Скринька цікавих справ (сценарії, методичні поради, цікаві форми роботи).
- Звіт про пророблену роботу (за семестр).
2) Школа активу (відповідальний, форми роботи, план)
3) Бесіда з активом.
4) Проблемні питання (якщо є).
Пам'ятка педагогу-раднику
- Педагог-радник є союзником учнів у найскладніших ситуаціях.
- Педагога-радника обирає учнівське самоврядування з числа вчителів, які бажають опікуватися роботою органів учнівського самоврядування.
- Педагог-радник грамотно і мудро керує діяльністю органів учнівського самоврядування, рекомендує суспільно вагомі й цікаві колективні справи, сприяє залученню до роботи органів самоврядування якомога більше учнів.
- На ідеях педагогіки співробітництва будує взаємини між органами самоврядування, колективом учнів, педагогами і батьками.
- Організовує постійний контроль за виконанням єдиних педагогічних вимог учнями.
vibori.doc | 537.5 КБ | |
etapi_formuvannya_uchnivskogo_saovryaduvannya.doc | 28 КБ | |
ietapi_i_tradici_us.doc | 31.5 КБ | |
zvit.doc | 36.5 КБ | |
igri.doc | 132 КБ | |
organizaciya_stvorennya_radi_us.doc | 63 КБ | |
pravila.doc | 21.5 КБ | |
pres-centr.doc | 51 КБ | |
proekt.doc | 34.5 КБ | |
proekt.doc | 34.5 КБ | |
rozigruvannya_situaciya_za_rolyami.doc | 28 КБ | |
tipichnye_oshibki_uchenicheskogo_samoupravleniya.doc | 84 КБ | |
ugoda__pro__spivpracyu.doc | 56.5 КБ | |
yak_pracyuvati_v_malih_grupah.doc | 25.5 КБ |